Imorgon...

... ska jag göra mitt sista prov, klarar jag det så är jag klar med mina studier sen! Det känns härligt, och lite läskigt!

I lördags jobbade jag först på dagen, sen var Jenny och jag i Skärholmen och shoppade lite :-)
På kvällen var jag hos Jenny och grillade, sen kte vi in en sväng till stan och tog några glas vin. Det var sååå himla mycket folk överallt, så det var svårt att hitta nåt ställe som man inte behövde stå i en 20 meter lång kö för att komma in och ta ett glas! Men några ställen hittade vi allt.. Det var trevligt!

Igår pluggade jag hela dagen i stort sett, för att hinna klar med uppgifterna som ska skickas in innan jag får göra provet, men det är klart nu :-) Så idag ska jag pepetera lite inför provet, så får vi hoppas att det sitter tills imorgon, hmm det brukar ju ha en förmåga att inte fastna så bra i mitt lilla huvud!

Ikväll ska vi på promenad med hundskolan, det är alltid roligt, det brukar vara runt 15 hundar! Så får vi hoppas att våran lilla fröken sköter sig! ;-)

Nähe.. böckerna kallar!

Ha det bra!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0