Jordgubbar

Har precis varit nere i jordgubbslandet och plockat lite gubbar! det är helt sjukt vad mycket vi har. Pappa sa att dom har plockat typ 30 liter och fryst in, och ändå finns det i överflöd :-) Härligt! Tänkte plocka lite i morgon förmiddag och ta med mig till jobbet, då blir nog gamlingarna glada!

I onsdags var vi ute och åkte en sväng med Tomas föräldrars båt, det var riktigt mysigt, Doris var med oxå, hon verkade gilla att åka båt!
Ska lägga ut lite blandade bilder strax, där kommer det vara båtbilder på Doran ;-)

Idag är jag ledig, så skönt så efter att ha jobbat heeela midsommarhelgen!

I helgen ska Doris och jag åka upp till mamma i stugan, så jag hoppas vädret blir bra så man kanske kan bada lite! Tomas ska iväg till värmland på Rallycross.

Igår var Lenisen här och åt och drack gott, det var så trevligt och mysigt! Vädret var perfekt och vi satt ute i kvällsolen och drack bubbelvin, helt perfekt :-)

Nehepp, nu är det bäst jag passar på att gå ut i solen igen, man vet aldrig när man får se den nästa gång..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0