Njuta!

Det är vad jag ska göra närmaste dagarna, sen sätter allvaret igång igen!
Provet gick fint, så nu är jag i stort sett klar, väntar bara på att få tillbaka några uppgifter som är inskickade!

Alldeles strax ska jag till frissan och klippa och färga, det är alltid kul. Har inte bestämt vilken färg än, det får visa sig!
Sen tänkte jag faktiskt köpa lite bubbelvin, för vi måste ju fira att jag är klar :-)

Annars blir helgen lugn, vi är höns och kattvakt åt pappa, dom är i Anitas sommarstuga över helgen..

Oj nu måste jag gå och göra mig iordning så jag inte kommer försent till frissan!

Må gott och lev väl ;-)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är nyfiken på vilken färg det blev?

2007-06-20 @ 09:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0