Städdag..

Vädret är ju inte mycket att hurra för idag, så jag tänkte att jag ska ha en städdag, har faktiskt inget bättre för mig :-)
Kan tycka att det kan vara ganska skönt att städa ibland, när man kan gå och småpula lite i lugn och ro, lyssna på musik och så, så det är vad jag håller på med nu! Ska strax äta lite lunch oxå..

Igår var vi hos min bror med familj och åt tacos, mycket trevligt :-)

Åh men det är ju så typiskt, det är ju inte direkt varje dag man blir bjuden på nån kul fest. Men nu har det lyckats sig så bra att Anki och Niklas ska ha sin sommarfest samma dag som Anders och Marita ska ha sin försenade 70-årsfest (30+40) och invigning av sitt nya kök! Ankis fest börjar vid tre och brorsans vid fyra.. hmm.. typiskt! Det får nog bli så att vi åker först till bror min och är där ett tag, en åker vi till Anki och Niklas och avslutar kvällen där.. heh, det blir nog bra! Tur att jag är ledig den helgen iaf så jag inte missar båda.

Känner mig så huslig idag, ska sätta in en stek i ugnen sen ;-) Mumma!

Jag hoppas på bättre väder imorgon så att man kan vara ute lite i solen! Fortsätter vädret såhär så kommer vårat hus vara skinande rent innan den här veckan är slut, haha!

Bäst att återgå till arbetet :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Fortsätter vädret såhär så kommer vårat hus vara skinande rent innan den här veckan är slut, haha!
Ha ha, känner igen det där...men blir det nånsin skinande ;)?

2007-06-20 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0