Ett tag sen..

Ja nu var det faktiskt ett tag sen jag skrev, har varit mycket senaste dagarna.
I helgen var vi hundvakt åt Daimler, Doris bror! Det gick jättebra, dom var så söta så.. Jättemysigt hade dom hela helgen! Så nu är Doran lite depp tror jag, hon saknar honom, vill inte riktigt äta och så.. hehe.. Inte lätt!

Idag har jag ont i halsen :-( Igen!! Usch usch!
Men vilket härligt väder vi har fått tag på, hur skönt som helst, heeelt underbart faktiskt!!
I lördags så var ju Kattis och jag ute och partajade lite, det var kul, men det var inte så himla ute, men hemma innan vi gick ut var det ju så vanligt skojsigt!
Igår åkte Lena och Peter till Thailand, lite fusk, fast just när det är så här underbart väder så är jag faktiskt inte så avundsjuk, våren är ju så härlig.. man blir så glad och allt känns mycket lättare!

Igår fyllde Xander 2 år, han hade kalas i söndags, men då var ju vi hundvakt så vi var där igår istället. Han fick en SSK- mössa, en polisbil och en ambulans, det var mycket uppskattad! Han hade ju fått en gitarr av sin pappa också ;-) Så han sjöng och spelade för oss.. hehe.. såå söt!

Lite bilder från helgens händelser kommer alldeles strax!!

Nu ska jag gå ner och äta lite frulle!

Bye bye...

Kommentarer
Postat av: anki

fasen du kan ju inte ha kalas utan att bjuda Costas det är ju nästan mobbing. Han behöver nog lite uppmuntran med tanke på att han ska snörpas imorgon stackarn!!

2007-03-27 @ 14:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0