Förkyld

Då sitter man här och är dunderförkyld då.. hmm.. inge vidare kul!
Fick ju hoppa över Anki igår oxå, men vi får hoppas att jag mår bättre nästa vecka, så tar vi det då i stället!
Ikväll ska vi på hockey, kommer nog att vara helt slut när vi kommer hem, minsta lilla ansträngning är jättejobbig! Var på ICA och handlade lite igår, det var som att springa maraton ungefär! Men biljetter är ju redan köpta så då måste man ju gå ju ;-)

Idag skulle min älskade Lisa fyllt 12 år.. saknar henne! Även om jag har Doris nu så finns det ingen som kan ersätta Lisa, hon var så underbar!

Ska snart försöka ta mig ut på en stilla långsam liten promenad med Doris, hon måste ju ha sin aktivering hon också, hon fattar ju inte riktigt när man säger  "Jag är sjuk och orkar inte gå nån promenad idag"

I helgen blir det nog ganska lungt, lite melodifestival och så..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag är med jätteförkyld! Jättejobbigt! :( Hosta, hes, förkyld och allt på en gång typ. Hoppas att jag blir bättre snart! Ha det bra! Skriv gärna till mej! Kram Johanna! (L) =)

2007-03-17 @ 13:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0