Gräsänka

Japp, nu är man alldeles ensam här hemma, eller ja Doris och småkillarna är ju hemma såklart :-)
Det är lite skönt.. fast man saknar lite också :-p
Doris, Kattis och jag ska ha tjejmiddag ikväll.. mys mys!
Vi ska äta lax med romsås.. och vin till det förstås!

Snart ska vi ut och gå en promenad.. sen på eftermiddagen ska jag lyxa ordentligt, ansiktsmask och grejer ;-) Jag ska ha mini SPA här.. hehe.. Doris kan få sina öron tvättade och kanske pälsen kammad!

Igår gjorde jag Psykologiprovet, det gick väl sådär, ingen höjdare kanske men jag hoppas verkligen att jag får godkänt, kunde ju några frågor faktiskt :-)
Häromdagen som fick vi vår nya köksfläkt! Så nu sitter den där den ska, och nya skåpen är också uppe, blev riktigt bra faktiskt! Men så dammigt det blev när dom höll på, hela hela hela köket var täckt av slipdamm, så det var bara börja storstäda. Men det var väl egentligen bra, för det behövdes.. hehe!

Nu ska vi ge oss ut i slasket..

Kram kram

Kommentarer
Postat av: anki

Åh vad kul har ni gjort om erat kök......jag e oxå gräsänkling idag ;o) och snart kommer jag ju vara det två veckor o streck ;o( kommer nog dö av tristess till slut ;o)
kram på dig

2007-03-01 @ 13:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0