Halsen..

Usch vad jag har ont i halsen! Fy och bläää!

Igår premiärgrillade vi, det var kanongott! Underbart helt enkelt :-)
Hade ju skola igår, träffade Linda på lunchen, det var mycket najs, hon och Chrille har ju varit i Thailand en månad, men nu är dom hemma igen :-) Vi bestämde att vi måste hitta på något snart, det var alltför länge sen..

I eftermiddag ska jag träffa min systeryster, det ska bli trevligt, det var ett tag sen nu!
Imorgon ska vi på hockey igen, spännande värre!

På lördags ska Tomas på herrmiddag i stockholm, så då passar Doran och jag på att åka upp och hälsa på mamma och Lasse i stugan, Xander är där hela helgen oxå, så det blir nog mysigt!
Kanske Doris kan ta årets första dopp ;-)

Hoppas det blir så här fint väder imorgon med, i så fall ska vi vara ute och röja och fixa på tomten. Tomas har lovat att han ska vara hemma då, så ska vi umgås lite ;-) Han har ju varit ledig sen i tisdags, men han har varit och hjälpt Danne med nån bil hela dagarna och halva kvällarna!

Nu har jag inget mer kul att berätta!

Hörs en annan dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0