Hockey..

Ja fy sjutton vad spännande det var igår! Nu gäller det bara en match till, vinst imorgon och det är Elitserien som gäller :-)

Idag ska Doris och jag ge oss iväg till stugan, det ska bli mysigt, skönt att komma iväg lite, även om det bara är över natten! Hoppas på att hennes två golden kompisar är där i helgen så dom kan busa lite.

Igår fick jag mail från Lenisen som är i Thailand.. skojsigt att få en liten hälsning sådär! Hon skrev att dom hade det helt underbart, och att dom hade en egen uteplats med en jacuzzi. Vet ni vad människan skriver sen ? ;-)
"Kom gärna över så kan vi han en vinkväll vid jacuzzin ;-)"
Jo tack för den du! Jag kommer på stört.. bah.. människa! ;-)


Var ju uppe med tuppen idag, det var en vovve som kom och buffade på mig och tyckte att jag skulle gå upp, så nu har jag gjort det, vem ligger då och sover bredvid datastolen... Jo Doris! Hygglo... köra upp mig och sen gå och lägga sig igen.. hmfp!

Har inget mer att skriva om nu.. dax att fixa lite frukost!

På återseende!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0