*host*

Usch, jag har sån hosta, jätteslemmig i halsen! Inte direkt förkyld utan det sitter bara i halsen.. skumt skumt!

Idag är det ju inge vidare väder, annat var det igår, då sög jag i mig ordentligt med vår när vi var ute på promenad, det var såå härligt! Men idag är det ju bara grått och trist igen.. :-(

Den här veckan är ganska lugn, det är ju jätteskönt! Ska göra prov nästa onsdag, och alla uppgifter och allt är redan inskickade. Har bara några papper som jag ska läsa på lite inför provet..

På torsdag ska jag till Anki och käka, man måste ju ta hand om sina gräsänkliga vänner ;-) Hon är ju ensam nu stackarn, två veckor i streck, för Niklas har börjat jobba i Norge. Så vi ska käka och prata skit :-)

Nä men jag får ta min Doris och gå ut i slasket nu då :-/

Ha en bra dag!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anki

Jaaaa...........det är tur att jag har ngn som tar hand om mig ;o) E ju lite tråkigt att vara själv hela tiden ;o)
Kram

2007-03-07 @ 09:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0