Söndag..

Jaha då var det söndag igen då!
Riktigt skitväder är det ute också, just nu ösregnar det, för en stund sen snöade det :-(
Idag blir det nog en lugn och skön slapparsöndag, kanske kolla den nya Beck-filmer och sådär!

Igår var vi på hockey, åh så roligt det var! Bra match och så himla spännande. Mycket folk och toppenstämning!!
Så nu längtar man till på torsdag när vi får komma till Scaniarinken igen, då är det Leksands tur att få spö ;-)

På onsdag ska jag träffa chefen på Liljedalshemmet här i Gnesta för ett eventuellt sommarjobb, hoppas det går bra, det vore kanoners att få jobba i Gnesta, och dessutom med Kattis :-))

Provet i Näringslära gick bra, fick VG.. haha det kan man inte tro om man tittar på hur min kropp ser ut.. hihi!
På fredag ska jag hämta Daimler (Doris bror) han ska vara här till på måndag, det ska bli väldigt kul faktiskt..
Fast på lördag kommer jag nog lämna Tomas en stund med hundar och katter, vi ska nog gå ut då, Kattis och jag och ev. några mer, det blir nog skoj!

Besiktningen av bilen gick väl sådär, det var lite småfel, handbromsen funkade inte som den skulle och några rostiga bromsrör.. hmm, sånt e livet!

Nu ska jag nog gå ner och äta frukost, tror att det får bli i soffan framför tvn idag.. tihi!

Ha en trevligt söndag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0