Sooool

Väldigt härligt väder idag, vi var ute på en skön promenad i förmiddags, så nu är Doris tröttis..

Igår var jag hos Anki. Vi åt fajitas, det var otroligt gott! Vi kikade i gamla skolkataloger och skvallrade lite ;-) Det var mycket trevligt! Och i söndags var vi hos Tomas föräldrar och åt middag, det var också väldigt gott, så nu har jag inte behövt laga mat på flera dagar, så skönt så! Men ikväll slipper jag väl inte undan!!

Förkylningen blir bättre och bättre, men jag är inte helt frisk än. Men det kommer väl det också så småningom.

På fredag ska Kattis och jag åka och besikta min bil.. hehe.. den lär ju inte gå igenom, men man kan ju alltid hoppas! Under har ju skett förr ;-)

Måste käka lunch nu och sen ska jag sätta mig ute på trappen i solen och plugga lite till provet imorgon..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0