*trött*

Huvva... idag är man lite småseg! Vart ju lite vin med Kattis igår, och nån liten drink också kanske ;-)
Men vi hade väldigt trevligt!
Sen när Kattis skulle åka hem, så ringde vi taxi.. men där var det ju ingen som svarade.. Hallå lixom! Har dom bara taxi på dagtid eller?? gah..
Men då kom smarta jag på att Lenisen jobbade kväll, så jag ringde till henne, tänkte ifall det var nån från macken som skulle mot Björnlunda hållet! Och det var det ju :-)
Så Malin var så snäll och kom förbi och plockade upp Kattis på vägen.

Nu tycker jag att det är hög tid att Tomas kommer hem.. *längtar*

Ikväll ska jag bara vara.. ligga i soffan och glo på tv, det ska bli så skönt!

Ha det gott!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0