Tuppen

Yes.. idag är jag uppe med tuppen! Vaknade vid halv sju eller nåt och var ganska pigg, så jag tänkte att det är väl lika bra att gå upp då. Hade ju ändå bestämt att jag skulle iväg och träna idag på morgonen/förmiddagen.. så nu har jag ätit en macka och ska väl snart ge mig iväg till gymmet! Skönt att få det gjort i början på dagen.

Idag händer det nog inget speciellt annars, Tomas ska hjälpa brorsan och byta avgassystem i kväll så jag blir ensam.

Oj vad jobbigt, nu medan jag satt och skrev här blev jag jättetrött, jag som var så pigg för e stund sen.. hmm!
Jaja, bara ta tjuren vid hornen och sätta sig i den kalla bilen och åka iväg..

Ha det najs!

På återseende..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0