.....

Hej hopp!
Har precis kommit hem från en visit i Södertälje, gjorde först prov, det gick okej hoppas jag :-/
Sen var jag och åt lunch med Sara och Engla :-) Det var ett himla tag sen vi träffades, så det var på tiden. Engla var så himla söt!! Gulligull..

Annars består den här veckan mest av jobb och plugg, mindre kul, men så är det med livet!
Jobbade i måndags och igår, ska jobba fredag, söndag och måndag!
Sen är det inte alls långt till överraskningen ska ske *tihi*

Jag klarade av helgens vinkvällar fint.. Fast Lenisen hade ju med sig 80% rysk vodka (eller om det var rengöringsmedel) som vi blandade drinkar med.. mm.. det satte sig i huvudet dagen efter kan jag säga, där hjälpte det inte med Resorb inte ;-)
Och melodifestivalen var ju rena katastrofen, Kattis och jag var så irriterade.. hehe. Men vi hade trevligt ändå, det var en lugn och skön kväll!

Annars har det inte hänt så mycket med livet...
Fick ett arbetsintyg från Astra idag där det stod hur himla duktig och ordentlig jag var.. haha.. Eftersom jag var en så bra anställd ville dom lämna sina rekomendationer ;-) Så där ja! Hehe..

Nu ska jag väl gräva ner mig i nästa kursbok då.. som är Lindrande vård, sista kursen, sen är jag FÄRDIG! :-))))

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0