Fredag

Idag ska jag besikta bilen, hoppas hoppas hoppas att den går igenom nu!

Igår kväll fick jag ett ryck och började städa, ska väl fortsätta med det idag. Gjorde rent ugnen och allt möjligt :-)
Helgen kommer bestå av mycket vin *härligt*
Ikväll blir det vin med Lenisen, och immorgon blir det vin och melodifestival med Kattis :-)
Det blir grejer det, gäller att dricka mycket vatten ikväll bara, så man är pigg och glad imorgon med..

Vet faktiskt inte om jag har så mycket mer att tillföra just nu!

Jooo.. Lenisen! Jag har rättat till det lilla misstaget som du så vänligt kommenterade ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker att det uppdateras dåligt i den här bloggen...:-)Kram kram Jempa

2007-05-15 @ 14:14:13
URL: http://jennyseth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0