Hej hopp

Nu sitter vi pa ett internetcafe pa Malta, det finns inga prickar har pa tangentbordet sa det blir lite konstigt.

Har ar allt bara bra, forutom att jag har lyckats bli forkyld saklart, typiskt mig.. Men med alvedon och Kan Jang blir livet dragligt :-)
Det ar varmt och skont, god mat och billigt vin! Perfa!

Idag har vi varit pa en fin strand och solat och badat. Nu ska vi ga upp pa hotellets takterass och sola och bada i poolen,kanske man far nat gott att dricka oxa! :-)

Kanske aterkommer senare under veckan igen.. man vet aldrig!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh du... vet du hur avundsjuk jag är. Din lilla lyxlirare :p Här sitter man och sliter med plugget, medan du dricker gott vin och badar i en pool, fy fasen :D Nåja... ser fram emot att få höra allt om Maltaresan, vi funderar också på att ta en tripp dit, om du rekommenderar det förstås. Må så gott och njut av ledigheten. Kramar Lina

2007-05-24 @ 15:25:59
URL: http://linis06.blogg.se
Postat av: Lenisen

Ååååhhh vad underbart! Det är vi väl värda!!
Akta penicillinet bara ;-)
Ta många bilder, drinkar och dopp!

2007-05-25 @ 08:51:08
Postat av: Lenisen igen

Ok, du fattar att jag menade NI där va?
Själv får jag mer än jag förtjänar, jag vet!
Pusssssss

2007-05-25 @ 08:53:04
Postat av: Anki

Åh e inte ett dugg avis, min bränna har försvunnit och jag längtar självklart redan bort igen. Men imorgon ska vi hämta våra nya altanmöbler så nu hoppas jag på sol här hemma oxå.
Kram

2007-05-27 @ 20:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0