Kalas

Snart ska jag åka till min bror med familj.. Marita fyller nämligen 40 år idag, så det ska bjudas på lite mat och så, trevligt trevligt! Synd att Tomas jobbar kväll så att han inte kan närvara!
Idag har jag varit duktig och rensat i garderoben, det blev en hel del till myrorna eller Uff eller vad det nu är för nåt, dom där sakerna man stoppar kläder i. Skönt att ha det gjort!
Har pluggat en del oxå, och tur var väl det för dom ringde och frågade om jag kunde jobba måndag, tisdag och fredag nästa vecka, och det ville jag ju såklart! Men jag ska ju göra prov på onsdag nästa vecka, det gäller att jag får det mesta klart innan helgen nu då..

Usch det känns som om jag ska bli förkyld igen, inte klokt ju! Blir jag det ska jag aldrig mer sätta min fot på ett gym!! Hinner träna 1-2 gånger sen blir jag sjuk direkt! Så kan man ju inte hålla på..
Får väl se hur det går, ska försöka kurera mig så att jag inte blir sjuk, ska ju göra lite kul i helgen :-)

Nu ska jag åka och köpa en blomma till Marita, sen bär det av!

Hörs..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0