Malta!

Jopp.. nu har jag berättat för Tomas att vi ska åka till Malta på onsdag morgon :-)
Han blev aningen chockad, men glad också såklart!
Det ska bli så himlans härligt att komma bort ett tag.. Spännande med ett helt nytt land också. Känner faktiskt ingen som har varit där ens!
Hotell Primera heter hotellet vi ska bo på, det blir nog bra det, ligger nära vattnet! :-)

Uscha, nu regnar det massa ute! Inte direkt vad jag hade sett fram emot på min lediga dag! Huvvaligen!

Åh jag är så himla duktig, fick VG på provet som jag gjorde i onsdags! *stolt*

Nu ska jag se om jag hittar nåt smarrigt fiskrecept, för ikväll ska det serveras fick har jag bestämt..

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0