Överraskning!!

Idag har jag bestämt att jag ska överraska min älskling....snart snart! Håller på att planerar för fullt! Kan ju tyvärr inte skriva här vad som kommer att ske, eftersom den lilla filuren tjyvläser här ibland ;-)
Så ni som är nyfikna får väl fråga mig på msn eller så..

Idag har jag varit i Södertälje, jag tycker själv att jag var väldigt effektiv.. Hann med att hälsa på mormor, köpa 1-års present till Axel, hälsa på både Linda och Anki på deras respektive jobb samt luncha med Jessica! Det ni.. hehe

Imorgon ska vi till Nyköping med Linda och Chrille, först ska vi ut och äta sen ska vi spela lite bowling, det är kul, men det var himla länge sen vi gjorde det nu!

Nu är det nog dax att börja med middagen..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0