Packad och klar!

Jomenvisst, nu har jag i stort sett packad färdigt, lite småsaker som ska ner bara..
Den här dagen har varit väldigt lång och seg, men nu är det snart bara att äta lite mat och sen lägga sig i sängen
och glo på film och hoppas att man somnar! Kommer ju inte vara pigg som en lärka precis har jag en känsla av när klockan ringer vid två tiden inatt. Tur att det är nåt kul man ska iväg på i alla fall, då går det ju ite lättare!

Senaste veckan har annars mest bestått av jobb känns det som, har nog inte hänt några större saker...

Det har varit ett himla grejande med matpåsar till Doran idag, hon ska ju åka runt så dant när vi är borta :-)
Till Tomas föräldrar först och sen i helgen ska hon få följa med mamma och Lasse till stugan, där älskar hon ju att vara, och däremellan ska hon vara med pappa..
Hon blev lite orolig förut när jag höll på, jag bar in hennes säng och hennes mattunna till pappa, hon undrade nog vad jag pysslade med.. stackarn, inte lätt att vara hund, när man inget begriper ;-)

Hmm.. jag hoppas att vi får tag i nån adapter på Malta, för dom rackarna har ju inte samma eluttag som vi, dom har 3 piggar istället för två. Kan ju vara bra om man behöver ladda mobilen eller kameran..

Nu ska jag återgå till mitt!

Ha det bäst mina vänner så hörs vi om ca 8 dagar!!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0