Regnet det bara öser ner..

Jag tror visst att man har blivit lite bortskämd med vädret, höll ju på och få en chock när jag vaknade och det regnade ute! Jag hade ju tänkt att cykla en sväng idag... Och dynorna till utemöblerna ligger ute, men dom fick ligga kvar, var redan så blöta så det var ingen idé att ta in dom tyckte jag.

Helgen har varit mycket bra!
I fredags var vi ju ute och åt med Linda och Christoffer, väldigt smarrigt var det ;-) Sen åkte vi och bowlade, och jag kom fram till att det var 2 år sedan vi bowlade, så det var väl verkligen på tiden då. Chrille vann båda serierna, men jag kom i alla fall på en tapper total andraplats :-)

I lördags var det 1-årskalas för lilla Axel, det var trevligt. Och Angelika hade bakat maaaaassor med kakor och bullar och tårta och allt ! Buuu för mig som åt massa onyttigt. Mycket fina presenter fick lillkillen..

Igår var jag så himla vuxen av mig.. hehe! Satte lök och sådde morötter och ruccola. Snodde till mig en hörna av trädgårdslandet. Och jag trodde ju lixom att det bara var och peta ner dom där fröna och sen var det klart. Nähe du det gjorde pappsen klart för mig att så gick det inte alls till. Det skulle minsann krattas och fixas och donas innan man kunde så.. Fick ju alldeles ont i ryggen och blåsor i händerna, är nog inte gjord för sånt där!
Sen gick jag och gjorde rabarberkräm, massa mumsigt var det!
Vi grillade igårkväll, Entrecote med klyftpotatis och grillad paprika, det var smaskens det!

Nu börjar det nog bli dax för lite frukost, sen blir det plugg plugg!

Kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha... tur att man har föräldrar som läxar upp en i trädgårdslandet, jag hade nog gjort likadant som du ;-)

2007-05-07 @ 15:42:38
URL: http://linis06.blogg.se
Postat av: Lenisen

Vaddå, gillar du inte raberberkräm? Eftersom du tyckte det var så smarrit att inte göra rabarberkräm! Hahahahaha *elak som fan*

2007-05-10 @ 11:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0