Kanske dax..

.. att uppdatera lite, det var ju ett tag sen!
Har inte riktigt haft varken tid eller ork att skriva!

Igår kom vi hem från några dagar uppe i norr, har vart och hälsat på hos Tomas föräldrar.

Annars händer det inte så himla mycket just nu.. Ska jobba imorgon 7-15, så ikväll blir det lungt!
Pappa och Anita ska bjuda på middag :-) Skönt att slippa laga mat!

På fredag ska jag på tjejmiddag hos Jenny, det ska verkligen bli kul, delar av det gamla gänget förs ihop igen ;-) Mycket skoj!

På måndag ska jag först till tandis, sen ska jag och klippa mig o färga håret :-)))) Behövs verkligen!
Meeeen.. det blir ju ingen billig dag, och det är ju inte så bra när man är så fattig som jag är.. hmm.. får försöka trolla med knäna eller nåt!

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0