Natten..

Här sitter jag uppe mitt i natten, försöker hålla mig vaken så länge som möjligt, ska ju jobba imorgon natt!

Det har varit en hård helg.. Vin med Kattis i fredags, och jag var uppenbarligen i dålig form, ätit och sovit för lite och jobbat för mycket... ingen bra kombination! Men vi hade kul ett tag i alla fall :-)
Igår var vi hos Linda och Chrille och åt tacos, 10 st var vi, det var riktigt trevligt. Sen åkte vi till Scaniarinken och kollade på hockey, gick ju inte så bra tyvärr! Sen åkte vi hem till Linda och Chrille igen och drack lite drinkar och snackade, vi lånade deras soffa, kom hem idag på dagen...  och sen dess har jag inte gjort många knop kan jag säga!

Idag vart det en glad överraskning som piggade upp bra ialla fall :-D
Jenny frågade om jag ville följa med på Lars Winnerbäck i Sthlm på onsdag! Och det ville jag ju såklart! Han är ju så jäkla bra... Så det ska bli riktigt kul!

Nu är det bara två veckor kvar tills vi åker till Dublin, det ska bli najs..

Nu ska jag fortsätta ut i cyberrymden..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0