Slask..

Nu har det mesta av snön smält bort, tråkigt, det här slasket är ju helt värdelöst!
Doris blev så glad när det var snö :-)

I fredag var jag på tjejmiddag hos Jenny, det var så himla kul! Även fast vi inte var så många!
Det var jag, Jenny, Tove och Alex.. Sen gick vi ut, var på patricia och dansade järnet.. haha
Kvällen avslutades med en mumsig Gyros någonstans som jag inte kommer ihåg var det va :-)
Vi kom väl i säng vid 5. Så man var ju lite trött i lördags, men det var det helt klart värt, så kul som vi hade..

Jag ska jobba inatt, känns inte så upplyftande.. Men jag hoppas att det är lika lugnt som de två nätterna jag jobbade förra veckan, många som låg inne på sjukan!
Jobbar förresten imorgon natt också..
Sen jobbar jag på Skafferi Kungsholmen torsdag och fredag.

På fredag ska jag och Kattis ha en vinkväll, det är verkligen på tiden, var väldigt länge sen vi sågs nu, så vi har massor att prata om! Man måste ju uppdatera sina liv.. Och apropå uppdatera sina liv så kommer Lenisen äntligen hem imorgon, så vi måste se till att träffas snarast, för där finns det grejer att uppdatera, hon har ju varit på värsta resan, det vill man ju höra om!

Lördag blir det hockey, vi är 8 st som ska gå, så det blir nog skoj! Ska eventuellt träffas hos Linda och Christoffer innan och äta lite.. sen blir det väl ut på stan och härja lite efter matchen.. hehe!

Baj baj so long..


Kommentarer
Postat av: Jempa

Dags att blogga lite nu igen va?! Vad gör du på onsdag nästa vecka förresten? Kram

2007-11-16 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0