En helt vanlig tisdag

image91

Jag visst, det ser väl trevligt ut!
En helt vanlig tisdag hemma hos oss ;-)
Nää.. kanske inte riktigt!
Tomas fick nåt konstigt ryck när vi var och storhandlade..
Han tyckte minsann att vi skulle äta Oxfilé!
Sagt och gjort..
Och ska man äta Oxfilé så måste man ju självklart ha ett gott rödvin till! Mumms vad gott det var. Tänk om alla tisdagar var så! Vi hade det jättemysigt faktiskt..
Och innan maten så var jag, Anki och Cissi ute och gick en riktigt skön promenad, så jag hade nästan tjänat ihop till ett glas vin :-P

Anki, blomman fick plats i fönstret :-D

Nu ska jag försöka gå och lägga mig och sova en stund, så jag är pigg som en lärka inatt.. haha!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0