Härliga söndag!

Brukar inte gilla söndagar, men den här känns riktigt bra hittills!
Tomas stackaren jobbar idag, så jag tog en välbehövlig sovmorgon.. Sen har jag ätit frukost och nu glider jag bara omkring i min nya mysdress :-)
Ska väl hitta på något med Anki idag, vi håller på och diskuterar via sms vad det ska bli för nåt, men någon liten utflykt blir det i alla fall... var får vi väl se!

Igår var det avslutning på kantarellsökskursen. Alla fick göra ett prov. Åke och Inger hade lagt ut svampar på fyra ställen i skogen och så fick man gå dit en och en och söka! Doris var superduktig, hittade alla fyra ställena jättefort, nästan för fort tyckte Åke.. haha!
Så nu hoppas vi på lite regn så det blir lite trattkantareller i skogarna så vi får ut och leta på riktigt!
När allt var klart så släppte vi lös alla 7 hundarna så dom fick springa av sig och leka! Oj vilket rejs det blev och vad kul dom hade! Synd att vi inte hade kameran med...


Imorgon ska jag jobba på Ljungbacken :-) Det är så himla bra där!
Sen är jag troligtvis ledig på tisdag, sen ska jag jobba natt onsdag torsdag, får se hur det går, det var ju ett tag sen man jobbade natt nu, jag kanske inte kan hålla mig vaken! Hmm.. Det kanske är hemskt! Hoppas det går bra!

På lördag ska vi på 40-årsfest, det blir roligt det! :-)
Det är i Södertälje, så vi tänkte nog faktiskt ta tåget dit och hem, så slipper någon köra ;-)

Nu är det nog dax att hoppa in i duschen, så att det blir nåt av den här härliga söndagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha, liten utflykt ;o) ja men en så där sju timmar och tio butiker senare är väl kanske en liten en.Kraaaam

2007-10-08 @ 07:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0