Snart helg..

Imorgon är det fredag för er som inte visste det :-)
Jag jobbar 7-14 då, sen är det heeelg!

Imorgon kväll blir det tjejmiddag hos Anki, med tacos, vin, Idol och singstar! Det ni!
Det ska blir supernajs..
Synd att jag är förkyld bara.

På lördag har vi klassträff, det var nämligen 10 år sedan vi gick ut 9:an.. oj vad tiden går!
Det ska bli intressant att se vad det blir för slags tillställning, hoppas det blir kul och att man träffar lite roligt folk!

Nu tänker jag gå och lägga mig.. sov nämligen bara 2 timmar inatt.. kunde verkligen inte sova, skumt!
Men av någon konstig anledning känner jag mig inte överdrivet trött nu heller. fast klockan är 22.. men jag tänker ändå lägga mig nu.. Hmm Intresseflaggan viftar va? Haha

Natti..

Kommentarer
Postat av: Anki

Det är ju eg rätt så bra att du är förkyld för då kan du ju skylla din taskiga sånginsats på det...vad ska jag skylla på?? HIhi

2007-10-19 @ 07:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0