Äntligen!!

Imorgon börjar äntligen hockeysäsongen igen... åhhh vad jag har längtat!
Är riktigt laddad :-)
Ser verkligen fram emot morgondagen.. Tomas, jag och min bror ska först ut och äta thaimat sen ska vi på hockey!
Haha.. jag förstår att ni som inte är intresserade tycker att jag är helt rubbad med min hockey! Men det är ju bland det roligaste som finns att kolla på laget i ens hjärta ;-) Underbart kul helt enkelt!

Igår var vi ju ute på partaj, det var oxå skitkul! Kvällen började hemma hos Anki med lite bubbelvin och drinkar, sen tog vi taxi in till Björnlunda Golfbar för räkfrossa.. det var väl helt okej! Sen började Baccus spela och vi började dansa :-) Jäääätteroligt hade vi, och mycket roligt folk! Tyvärr så stängde dom ju ganska tidigt, typ ett tror jag, så då tyckte Anki att man kan ju inte bara åka hem och sova när man är på topp! Så vi skulle minsann ha efterfest! Så hennes svärmor körde oss hem till henne.. Väl där så upptäckte vi (mest Anki) att vi inte var så partysugna längre, utan att vi började bli ganska trötta, började ju faktiskt festa vid halv sex! Så efter lite vattendrickande och gaggande så tog vi en taxi hem! Hehe.. så kan det gå!
Lägger upp lite bilder från igår på min facebook sida så småningom!

Nu ska jag fortsätta slöa, för det är det ända jag har gjort idag, så skönt!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Anki

Var det JAG som inte var så partysugen???? kan jag ALDRIG tänka mig. ;o)
Tack för en trevlig kväll
Kram

2007-09-23 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0