Fredag

Då var det kanske dax att skriva lite här igen..
Vet inte om jag har så jättemycket att rapportera men ändå!

Har ganska ordentlig träningsvärk i armar och bröstmuskler idag.. lite i benen och magen också!
Var på Body Pump igår, det var jobbigt det, men ganska kul!

Vi var hos veterinären med Doris igår, för hon har en knöl på ena sidan, så dom ville kika på den.
Och vi kom fram till att den skulle opereras bort för säkerhetsskull.. så på onsdag ska jag dit igen och lämna in Doran där ett par timmar medan dom tar bort knölen! Frågan är ju vad man ska göra under tiden, veterinären är i Åker, hur sysselsätter man sig där i ett par timmar? Känns ju inte som om man sitter och åker hem och sen tillbaka igen direkt! Får väl åka in till Mariefred och gå där och fördriva tiden eller så..

Igår körde Anita och jag pappa till Karolinska, idag ska han börja behandlingen.. Han var lite oroad inför det här, och det tror jag det, skulle jag med vara!
Så nu är jag vakt åt alla djuren igen medan pappa är på sjukan.

Adios amigos.. eller nåt!
=)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0