Hurra hurra!

Ja då var man ytterligare ett år äldre då.. hujedamej vad tiden går fort!
26 år, det låter ju gammalt tycker jag ;-)

Jag fick en jättebra present av Tomas,  vi ska åka till kolmården och klappa vargar och vara med vargarna i en timme! Skitcoolt ju! Perfekt.. Jag älskar ju djur :-)

Ikväll ska vi ut och äta, vi ska till Strand i Mariefred.. det blir mysigt!

Igår var ju Lena här och firade mig lite, det blev ganska sent faktiskt.. typ 2 tror jag! Men skoj hade vi som vanligt!
Den människan har man aldrig tråkigt med :-)

Imorgon är det sista gången på Skojgilityn, nästa lördag börjar kantarellsöket!
Imorgon kväll ska vi på Kräftis hos Elin och Classe i Björnlunda, det ska bli riktigt kul.

Oj oj oj.. nu har jag verkligen inget jobb, nu är mitt schema på Liljedal helt slut, bara hoppas att dom ringer snart så man får jobba lite! Ska försöka ringa Ekhagen i björnlunda igen också, men det är ju aldrig nån som svarar där.
Jag överlevde både aerobicen och spinningen.. men herre jesus vad jobbig spinningen var, det var helt klart en nära döden upplevelse! Har aldrig svettats så mycket.. Och idag har man ju lagom ont i rumpen!

På torsdag ska min pappa läggas in på sjukhus :-(  Jag har lovat att skjutsa honom upp till Karolinska...
Hoppas att allt går som det ska och att han snart är frisk igen!

Dax att fortsätta göra ingenting :-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0