Måndag igen...

Jag blir nog snart knasig av att gå hemma och inte ha något jobb!
Ska försöka ta vara på tiden så gott det går iaf, och göra saker man inte hinner med annars!
Idag tänkte jag till exempel börja plocka ur våra bokhyllor i vardagsrummet, för dom ska Tomas föräldrar köpa av oss, och dom flyttar ju till norrland på lördag så det börjar bli dax att plocka ur dom där hyllorna! Frågan är ju bara var man ska göra av alla glas tills vi har köpt nya hyllor!? Böckerna är det ju bara slänga ner i kartonger..
Jaja det löser sig väl..
Tänkte nog ringa till min kära morbror idag oxå, dom har ju köpt en liten butik på kungsholmen, och jag har hört rykten om att han är intresserad av att jag ska jobba lite extra där, och det är ju jag helt klart oxå intresserad av, det vore skitkul! Så jag tänkte i alla fall prova att åka vårat nya tåg här från Gnesta till Sthlm och gå och hälsa på i butiken och se hur dom har det.
Imorgonkväll ska jag träffa Anki, vi ska gå en långpromenad och sen hem till henne och fixa en god middag, det blir najs det!
Jag skulle ha tränat idag, hade bokat in mig på ett pass, men så har jag ju så himla ont i nacken så jag var tvungen att boka av det.. synd, för jag börjar ju faktiskt nästan tycka att det är kul att träna, hur det nu kan vara möjligt! Hoppas det här nacken skärper sig snart..

Kantarellkursen i lördags var superskoj! Doris var så himla duktig, det tog inte lång stund innan hon fattade vad hon skulle leta efter! Eftersom det var första gången så tränade vi ju bara på planen, och gick och lade ut kantareller, men det var kul ändå! Och nu har vi fått lära oss att använda klicker ordentligt, det är ju ett jättebra hjälpmedel!

Jaha oj nu har jag lyckats skriva ett långt ganska meningslöst inlägg igen.. hehe

På återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0