Nu har det slagit runt..

Ikväll ska Anki och jag ut på våran promenad igen, och efter det ska jag på 90 min aerobic.. ja jag vet, jag måste ha fått något hårt i huvudet eller nåt, men så är det i alla fall!
Jag tänkte bli smal nu ... haha!
Imorgon ska jag på spinning oxå ;-)

Idag är det ju superhärligt väder, så jag tänkte snart ge mig ut på en promenad med Doris!

Imorgonkväll kommer Lenisen och ska ha en dag för tidig födelsedagsvinkväll med mig, jag fyller ju faktiskt år på fredag... ett år äldre, ett år närmare ålderdomen! Huvva!

På lördag ska vi eventuellt på kräftskiva i björnlunda, så det är fullt upp hela tiden nästan!
Men det gör inget, det är bara roligt ;-)

Hejåhå!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Fan vad vi är hurtiga o bra!!!

2007-09-06 @ 09:33:21
URL: http://roshag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0