Stressig helg!

Usch det är inte kul när det är såhär stressigt..
Jobbade till halv tio igår kväll. Nu har jag precis ätit frukost och ska iväg med Doris på svampkursen.
Vädret är skittråkigt, grått, regnigt, dimmigt!
Direkt när vi kommer hejm från kursen, ca 12.30 så får vi vårat kött som vi måste ta hand om, det är väl sisådär 40kg.. Sen börjar jag jobba kl 16.. puh.. Så jag hoppas vi har hunnit få ordning på allt kött och köttfärs tills dess!
Åh imorgon bitti, dååå ska jag sova! Oj vad jag ska sova! Sen ska jag jobba igen på eftermiddagen..

Att jobba på Skafferi Kungsholmen var skojigt, mycket att lära sig, mycket folk, stressigt, men roligt!

Jag har två ställen till nu som jag ska jobba som timmis på.. Ljunbackens äldrecenter i Järna, där ska jag på inskolning nästa vecka. Och så ska jag börja jobba natt i hemvården i gnesta, där ska jag på inskolning veckan efter.. mycket nu! Det gäller att få ihop allt..

Nä nu är det dax att börja åka.. jag tänker ha mössa på mig!! Då slipper jag fixa håret och så slipper jag frysa! Det är ju riktigt urrigt ute!

Vill inte alls jobba ikväll.. Men som tur är så jobbar jag med Tove, så det ska nog bli bra ändå, bara man kommer dit! :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Jempa

Hej på dig! Vilket underbart väder vi har...noot! Fast det är rätt mysigt ändå, tända eld i kakelugnen, tända lite ljus och bara ha det mysigt. Hoppas svampkursen gick bra och att du får ordning på köttet! Puss o Kram

2007-09-29 @ 12:00:04
URL: http://jennyseth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0