Trött..

Uhh.. jag fattar inte, jag är så himla trött.. helt sänkt!
Har kännt mig helt nyvaken hela dagen.. jobbigt ju!

Helgen har varit skojig!
I fredags var vi ute och åt en jättegod 3-rätters middag i Mariefred.. mums!
I lördags var vi ju på kräftskiva hos Elin och Claes, det var mycket trevligt.. Dom hade ordnat så himla fint i sitt "magasin".. jättemysigt var det! Som en liten logdans nästan ;-)
Tror att vi var 16 st eller nåt sådant.. kul kul

Det är kanske bäst att jag går ner och plockar ur diskmaskinen nu.. har knappt lyft ett finger på hela dagen!

Jo jag var ju på intervju imorse.. men annars har jag mest gått och vart trött och tagit hand om alla djuren.. Pappa och Anita är i hennes stuga, kommer hem på onsdag, så jag är kovakt och hönsvakt och kattvakt :-)
Sen ska jag väl vara det resten av veckan oxå när pappa är på sjukhuset..

Hej så länge..
*gäsp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0