Trött

Idag har jag varit otroligt trött... har kommit på att det kanske finns en förklaring!
Jag var och lämnade blod igår, och har inte tagit dom dära järntabletterna som man ska ta, har heller inte ätit speciellt mycket idag, så det kan ju ha med det att göra.
Men det gick i alla fall mycket bättre att lämna blod den här gången, dom provade i andra armen, och där rann det på bra! Tur för dom det, annars hade det inte blivit någon blodgivare av mig.. Knepigt att vara svårstucken!

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig.. har några tuffa dagar framför mig!
Imorgon ska jag upp till Stockholm och jobba i morbrors lilla butik Skafferi Kungsholmen, det ska bli grymt kul faktiskt! Sen ska jag jobba på liljedal torsdag - söndag.. Jobbar tyvärr kväll hela helgen, lite trist men men vad gör man inte för pengar!

Hockeyn igår var kul.. 3 friska poäng! ;-) Skön start!

Nu blir det sängen!

Natti!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Men Anna då... du måste ju höra av dig när du är i Stockholm! :p

2007-09-26 @ 14:58:23
URL: http://linis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0