Dålig på att skriva

Det har vart dåligt med bloggandet nu under min långledighet, har haft så mycket annat för mig..
Och dom här 8 dagarna går så väldigt fort!

I fredags var jag i sthlm och träffade Lina, vi var ute och käkade och drack lite vin och drinkar.. Mycket trevligt, bör göras om snart!
I lördags åkte vi till mammas stuga mellan Skinnskatteberg och Fagersta, kom hem igår eftermiddag igen..

Hörrni.. vilket underbart väder vi har fått, rena rama sommaren ju! Helt fantastiskt!

Jag ska åka in till apoteket och köpa nåt bra mot min hals, har jättejätteont, den är helt tjock.. och så kan jag ju inte ha det, ska ju til Lenisen ikväll ju! Vi ska sitta på hennes altan i solen och dricka bubbelvin och prata om livet... det låter inte fy skam på en måndag va? ;-) Vardagslyx kallas det! hehe.. Det gäller att passa på när man är ledig!

Nu ska jag strax ta mig ut i solen!

Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0