Hård helg..

Ja helgen vart inte lugn direkt.. Jag som skulle behövt vila upp mig inför min mördarvecka!
I fredags var Kattis och jag på tjejkvällen i Gnesta och shoppade lite.
Sen var det tänkt att vi skulle åka ut på partajet som skulle vara ute vid Skottvång..
Men när bussen kom kl 21 så var det bara 5 medelålders damer som klev på bussen. Så vi tänkte att Nej vi skippar det!
Gick och åt en pizza i stället och sen åkte vi hem till mig och sjöng lite singstar! Den kvällen var väl i alla fall hyffsat lugn..
I lördags skulle jag och Jenny ha en liten tjejkväll, en lugn hemmakväll, med lite vin och skitsnack!
Det slutade som så många gånger förr... en helkväll ute! Hm, tror jag börjar bli för gammal för sånt, man blir ju helt slut!
Och så jobbade jag igår kväll också, det var ingen rolig upplevelse, att jobba när man är tokbakis! hehe... men det gick det med..
Nu ska jag snart åka in till vårdcentralen för att träffa Disktriktsköterskan, ska få delegering för blodsockerprov!

Sen tänkte jag försöka sova lite till, det behövs!

På återseende..

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja du, livet i storstan är hårt;-)

2008-04-29 @ 13:30:13
URL: http://jennyseth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0