Snart ledig igen..

Är mitt uppe i min jobbhelg! Har precis kommit hem från jobbet och ska strax gå och lägga mig och sova, ska bli duktigt skönt!
Har bara en natt kvar sen är jag långledig igen :-)

Förra helgen var jag hos Jenny, premiärsov i deras nya lägenhet, den var mycket fin!
Vi hade väl tänkt oss en ganska hyffsat lugn hemmakväll med lite vin och tjejsnack.. Men det var inte riktigt så det slutade *ler* Det blev en riktig helkväll på stan, med hemkomst klockan 5.. Riktigt kul hade vi!

På måndag ska jag till tandis igen, hoppas på att det har läkt så att jag kan få göra klart min rotfyllning, har ju gått såhär i 4 månader nu.

Och på fredag ska jag äntligen få träffa Lina, ska det riktigt trevligt :-D

Nu skriker sängen efter mig...

Natti!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja det ska verkligen bli superkul att äntligen ses! :-)

2008-04-13 @ 12:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0