Ångest

Ikväll börjar jag jobba igen efter att ha haft semester... ångesten är total!
Speciellt eftersom jag inte alls är sugen på mitt jobb nu, vill ju bara börja på det nya, vill inte jobba nätter mer!
Men som tur är så börjar jag på det nya på måndag :-)

Kryssningen till Helsingfors var riktigt mysig!
Vi åt gott, gick och strosade i Helsinki, och åt ännu mer.. hehe
Några goda drinkar vart det också.

Snart ska Doris och jag åka till Lena och Tjabo. Vi ska ut och gå lite i skogen, och hundarna ska busa så klart :-)
Tänkte även se om kantarellhunden Doris kan hitta något gott.

Vi har beställt en ny telefon till mig, min gamla är inte riktigt som det ska.
Jag hoppas att den kommer idag, kul med nya grejer ju!

Baj baj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0