Hemma

Ja då var man hemma i regniga ruggiga sverige igen då.. känns väl sådär! Hade lite hellre varit kvar på Naxos en vecka till ;-)

Ikväll börjar allvaret igen, då är det jobb som gäller.. Men jag jobbar bara 4 pass, sen har jag 2 veckor ledigt igen..
Heeelt okej!

Resan var otroligt härlig, lagom varmt..
Vi hyrde en liten Buggy som vi åkte runt på ön med, runt till olika stränder och till byarna i bergen.
Vi åt god mat och drack gott vin.. promenerade i dom mysiga gränderna på kvällarna, tittade i affärer...
Mysigt var det :-)

Jag tror att jag gör så att jag lägger upp bilderna på facebook, det går mycket smidigare, tar sån tid för varje bild här på bloggen..

Men jag kan bjuda på en fin solnedgångsbild i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0