Kommer inte på någon rubrik :-)

Idag är det onsdag och jag ska jobba mitt sista inbokade pass uppe i Stockholm, känns ganska skönt, slippa alla långa och dyra resor! På söndag tar nattjobbet över, Får väl se vad jag tycker om det :-) Men det ska i alla fall bli jäkligt skönt att få en fast månadslön, om än bara för några månader framåt.. Trivs jag så får vi väl verkligen hoppas att jag kan få den fasta tjänsten sen.

I lördags var vi på sexparty ;-)
Det var mycket trevligt, tror vi var 14 tjejer eller nåt sånt.. Mycket vin och mycket fnitter!
Sen skulle några gå ut och några åkte hem! .... och jag som bor bara typ 15 min promenad från där vi var, ska ju såklart hänga med ut.. haha! Så det blev ju till att åka taxi hem sen, smart Anna! Vi hade en liten efterfest på hotellet efter stängning, ganska trevligt.. Var väl hemma vid 4. Helt enkelt en mycket trevlig kväll!

Var hos tandläkaren igår och skulle ha fixat klart min rotfyllning, meeeen tanden var fortfarande inflammerad, så det blir till att vänta en månad till.. suck och stön, vore skönt att få det gjort!

I måndags var jag och lämnade blod också *duktig* det gick inte lika bra som förra gången, jag är som sagt inte deras enklaste blodgivare.. heh.. I början gick det bra, det rann bra och så, men sen började maskinen pipa för att det rann så dåligt, så då var dom tvungna att börja gräva lite med nålen, och det gjorde ONT! Det tog lång tid att få ihop så mycket blod som det behövs i en påse för att dom ska kunna använda det inom sjukvården 400ml, men till slut så!

På fredag kommer Jenny på besök, det blir trevligt! :-)

Börjar bli dax för lunchtajm!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0