Livet går vidare...

Idag är det tisdag, och jag är ledig! Very najs!

Kryssningen var fantastiskt underbart rolig :-) Måste absolut göras om!
Har lagt ut lite bilder på facebook som ni kan kolla på om ni vill, orkar nog inte läga in dom här också tror jag, nu kom latmasken igen :-)

Doris och jag ska snart åka till Lena och Tjabo, vi ska gå promenad och busa(hundarna) och sen fika och snacka skit(människorna) ... hehe

Den 2 mars börjar jag jobba natt i Hemvården, känns helt okej faktiskt! Blir skönt att ha ett fast schema att gå efter, att kunna planera.. Som det är nu har jag inte en aning om hur jag jobbar nästa vecka, lite jobbigt faktiskt!

Helgen var lugn tror jag.. kommer knappt ihåg vad vi gjorde!
Jo i fredags var Anki här och vi åt och drack lite vin, i lördags var det nog bara slappardag tror jag, eftersom jag inte minns nåt annat! Och i söndags jobbade jag hela dagen.. det var min helg det!

Nu ska jag kika runt lite mer på nätet, sen blir det till att sätta lite fart, det här duger inte.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0