Promenad, städa, Theo..

Doris och jag har precis kommit in från en skön promenad, även om Doris tyckte det var lite väl skönt och rullade sig i en lerpöl.. hmm, så det vart en tur i trädgårdsslanegn när vi kom hem!
Vi hade bestämt träff med Annika och hennes hund Theo längs promenaden, dom bor på andra sidan skogen.. Det var mycket trevligt och hundarna sprang som dårar på åkern och jagade varandra, dom hade jättekul, så det ska vi göra om! Och det är ju väääldigt skönt med en trött hund nu när jag hade tänkt att städa här hemma, det ser ut som "hej kom och hjälp mig och ingen hjälp kom" här  just nu, har jobbat så mycket, och framför allt mycket helger, så jag har inte hunnit eller orkar städa!
Men nu ska det bli gjort!

Jag tog mig en extranatt på onsdag, kunde inte riktigt tacka nej till dom pengarna, speciellt inte eftersom jag ändå är ledig hela veckan.. då känns det inte så jobbigt att jobba en natt!
Det som var otur var att det var precis på onsdagen som Lenisen och jag hade kommit fram till att vi skulle dricka lite vin.. meeen men, det kommer fler tåg!

Nu är det kanske bäst att jag sätter igång med mitt städande, medan jag känner att energin finns kvar!

Ska börja med att hänga tvätten som ligger i maskinen och väntar.

Kramis

Kommentarer
Postat av: Jempa

Ha ha... ja allt är ju relativt;-)
Kram på re

2008-03-04 @ 16:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0