Slööö

Känner mig jättetrött och slö.. Men lite har jag i alla fall fått gjort.
Har varit ute på promenad med Doris, och sen har jag dammsugit hela huset.. men sen kom jag liksom av mig..
Hade väl egentligen tänkt att jag skulle röja i hallen, meeen, det känns inte som om jag orkar det nu!
Men måste väl får vara lite ledig när man är ledig också? :-)

På onsdag bär det av på våran deluxkryssning... hihi! Hoppas att vi alla håller oss friska tills dess!
Lenisen har influensa härjandes i sin familj, och Kattis är lite förkyld.. men det hinner förhoppningsvis gå över!. Själv känns det lite som om jag har något på G, men det tänker jag bestämt mota bort! Vägrar bli sjuk....

Tror jag ska gå ner och stoppa i en pinne i brasan igen.. och sen kanske lägga mig i soffan och bara blunda liiiite med ena ögat  ;-)

På återseende..

Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0