Sooool

Vad skönt det är med sol, men trist att det blåser så förbenat!

Snart ska Kattis och jag åka ner till Johans jobb och byta tändstift på min bil, duktiga vi är va?
Jag hade inget verktyg som passade hemma :-(

Idag är jag ledig igen.. skönt!

I tisdags var ju Lenisen och jag ute på en långis med vovvarna, vi var ute i typ en och en halv timme, riktigt skönt!
Och Doris var rejält slut när vi kom hem, efter att ha busat så mycket :-)
Men vi busade inte bara, vi tränade lite lydnad också, bra att träna när det är lite "störningsmoment" med också, det gick ganska bra faktiskt!

Har nog inte så där fasligt mycket att berätta annars..
Fick mitt schema från Hemvården igår, är himla nöjd! Var tredje vecka är jag ledig 8 dagar i rad :-) Inte så tråkigt!
Nog för att veckan innan ledigheten är grymt jobbig, med 6 nätter, men ändå!

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0