Brrr..

Jag tar tillbaka det där jag skrev förut idag om underbart väder!!!
Fy vad det stormar, det är bara en tidsfråga innan strömmen går.. det blinkar då och då!

Idag fick jag en trevligt telefonsamtal.. Det var från en av cheferna i Hemvården här i Gnesta, hon hade ett erbjudande till mig :-)
Det var en natt tjänst ledig.. och hon undrade om jag ville ha den!  Det skulle börja som ett vik på 3 månader, och sen är dom tvungna att utlysa den, men hon sa att eftersom jag redan har varit på intervju i höstas och så, så är det väldigt stor chans att jag får den fasta tjänsten om jag vill ha den :-D Hon kunde inte garantera nåt, men chansen var väldigt god!
Jag skulle få fundera till början på nästa vecka.. men jag har redan funderat klart! Det är väl inget att tveka om?
Visst är det jobbigt att jobba natt.. men om man bara har det att koncentrera sig på och inte behöver blanda dagar och nätter, så tror jag det ska funka! Man är ju ganska mycket ledig också.. man jobbar 7 nätter på 21 dagar + 3 kvällar 19-23.
Det blir nog bra det där hoppas jag..  I Början på mars var det som jag skulle börja i så fall!

Så nu sitter jag här och firar med ett glas rött vin :-)
Kom hem från jobbet för en stund sen, så man måste ju varva ner lite..
Men som sagt den här blåsten är inte rolig nu, man kan ju tro att taket ska blåsa av!

burrrr

Kommentarer
Postat av: Sassa

Ja men vad kul gumman :) länge sen man lämande spår här, men det får de bli ändring på :)
Kram Sassa

2008-02-01 @ 01:29:29
URL: http://sassasblogg.blogspot.com
Postat av: Lina

Nämen oj... här är det minsann uppdaterat. Vad fina bilder och vad roligt att framtiden ser ljus ut med jobb ;-) Jag har haft helt sjukt stressigt i skolan, men snart är det praktik, så då lugnar det ner sig. Håller på att lära mig att göra en hemsida, så inom någon vecka lägger jag ut adressen *hihi* See ya babe! Kram Lina

2008-02-02 @ 00:34:12
URL: http://linis06.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0