Det blir aldrig som man tänkt sig..

Idag när jag kom till tandläkaren så tog de först några röntgenbilder, och då visade det sig att tanden hade inte läkt ordentligt än.. så det var bara för mig att ta mitt pick och pack och åka hem igen! Fick en tid i slutet på februari istället.. hmm.. jag som hade laddat så!

Och så trodde jag ju att jag bara skulle jobba på tisdag, men så blev det ju inte heller, ska jobba onsdag och torsdag också. Men jag klagar absolut inte, pengar är bra att ha!

Idag har jag bjudit in pappa på middag, han mår inte riktigt bra, blodtrycksfall och yrsel och sånt läskigt. Så jag tänkte att det är bäst att han får äta med oss idag, nu när Anita har åkt iväg !

Det är ju really boring väder ute alltså.. vart är vintern? det här liknar ju ingenting! Blä

Pratade med Linda förut, dom har ju haft sån himla otur nu :-(
Dom har ju köpt hus, som dom flyttade in i runt nyår.. Sen började dom och skulle byta kök, och när dom rev det gamla så upptäckte dom att det var vattenskadat! Så nu har dom ingenstans att bo, för huset är som en byggarbetsplats! Tokigt värre... I helgen hade dom bott på hotell, som försäkringsbolaget betalat, och nu framöver ska dom väl bo en del hos Lindas föräldrar i Hölö! Fy för sånt där krångel!

Jag tror att jag ska ta och röja lite i min garderob nu, vet inte vad jag har för kläder längre, allt är huller om buller och det är ingen ordning på nånting!

Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Att städa garderober och dylikt är alltid lika spännande. Jag har hittat massor nu när jag har röjt inför flytten, saker jag helt glömt bort att jag har. Så det blir lite som att gå och shoppa fast i detta fall kostar det ju inget...*skratt*
Hälsa Pappsen!
Kram

2008-01-21 @ 22:50:11
URL: http://jennyseth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0