Latmask!

Jag har ju varit riktigt lat den senaste tiden med att lägga upp bilder här i bloggen..Men nu har jag bestämt mig för att nu ska det ske!
Så det får bli lite blandade bilder från senaste månaderna.. hehe

image102
Doris och jag på julafton

image107
Spännande med julklappar...

image103
I skidbacken i Sollefteå.. haha snygg man är !

image104

image105
Doris lattjar med sin norrländska kompis Brynja! Härligt med snö..

image106

Det var allt för denna gång.. Märkte nu att det gick lite snabbare att ladda upp bilder nu, så man kanske kan försöka få in lite bilder oftare.. det gäller ju bara att man tar lite kort också ;-)

Kramis!

Kommentarer
Postat av: Jekaterina

Det finns ju många unga talanger, men en av dem tyngsta har vi här ;)
Kolla in han på www.Myspace.com/eNGIs151

2008-01-29 @ 19:34:30
URL: http://inherhead.blogg.se
Postat av: lenisen

Vad fina bilder!

2008-01-30 @ 11:36:06
Postat av: Anki

Vilka fina bilder

2008-02-06 @ 14:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0