Ny vecka

Imorgon börjar en ny vecka igen..
Och det börjar inge roligt, ska till tandis och göra färdigt min rotfyllning.. huvvaligen!
Annars blir det nog en lagom soft vecka..
Jobbar på tisdag kväll. Torsdag kväll ska vi på hockey.
Och på fredag åker vi till Tomas föräldrar, för att få lite riktig vinter! Jag tänker ta med mig mina slalomskidor och åka några åk i Hallstabacken.. haha har inte åkt skidor på typ 12 år eller nåt, så det går nog bra! ;-)
Jag skulle ju har åkt till Katta på lördag, men det har blivit flyttat till nästa helg, för hennes dotter skulle vara med i någon hästhoppningstävling den här helgen. Så då tänkte vi att då kan vi åka upp till Norrland istället för att dom ska komma hit till blask och regn.. Tomas fyller ju år på söndag!

Idag har jag tittat ganska mycket på tv, skidskytte och super G och fan och hans moster, så mysigt så! Har röjt lite här hemma också, i lite lagom takt :-)

Och nu har vi precis ätit lite middag.. det var gott det!
Det var alles för den här gången..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0